Analiza ekonomiczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
BPMiG Jarocin - Wypożyczalnia
(2)
BPMiG Jarocin - Czytelnia
(1)
Filia nr 1 "Kamienica Kultury"
(1)
Autor
Belka Marek
(3)
Milewski Roman
(3)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Proza amerykańska
(2328)
Kobieta
(2239)
Proza polska
(1924)
Literatura dziecięca polska
(1601)
Rodzina
(1400)
Analiza ekonomiczna
(-)
Przyjaźń
(1251)
Proza angielska
(1183)
Miłość
(1106)
Tajemnica
(1042)
Relacje międzyludzkie
(885)
Zwierzęta
(748)
Śledztwo i dochodzenie
(716)
Literatura młodzieżowa polska
(698)
Romans
(648)
Polska
(575)
Uczucia
(575)
Zabójstwo
(573)
II wojna światowa (1939-1945)
(552)
Rodzeństwo
(523)
Literatura dziecięca amerykańska
(513)
Dzieci
(469)
Boże Narodzenie
(462)
Literatura polska
(455)
Trudne sytuacje życiowe
(444)
Sekrety rodzinne
(443)
Małżeństwo
(437)
Nastolatki
(431)
Psy
(420)
Przestępczość zorganizowana
(412)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(406)
Życie codzienne
(399)
Poezja polska
(398)
Policjanci
(394)
Dziewczęta
(376)
Relacja romantyczna
(376)
Osoby zaginione
(347)
Ludzie a zwierzęta
(345)
Żydzi
(335)
Magia
(328)
Wybory życiowe
(323)
Literatura dziecięca angielska
(315)
Powieść amerykańska
(305)
Literatura młodzieżowa angielska
(293)
Dramat polski
(291)
Uczniowie
(291)
Matki i córki
(281)
Proza francuska
(280)
Język polski
(279)
Wojna 1939-1945 r.
(277)
Dziennikarze
(268)
Dziecko
(266)
Koty
(264)
Uprowadzenie
(252)
Wakacje
(242)
Podróże
(241)
Pisarze polscy
(234)
Powieść polska
(231)
Kultura
(226)
Dziadkowie i wnuki
(220)
Wychowanie w rodzinie
(220)
Literatura
(217)
Historia
(214)
Polityka
(208)
Arystokracja
(206)
Chłopcy
(201)
Proza niemiecka
(200)
Proza norweska
(200)
Pamiętniki polskie
(197)
Poszukiwania zaginionych
(197)
Ludzie bogaci
(191)
Przedszkolaki
(189)
Zakochanie
(187)
Fantastyka
(185)
Mężczyzna
(185)
Wojsko
(185)
Lekarze
(178)
Opieka nad zwierzętami
(178)
Filozofia
(175)
Polacy za granicą
(175)
Marzenia
(174)
Regionalia
(173)
Seryjni zabójcy
(173)
Zabawa
(173)
Samotność
(172)
Prywatni detektywi
(171)
Władcy
(169)
Literatura dziecięca francuska
(164)
Powieść angielska
(160)
Śmierć
(159)
Zemsta
(156)
Ojcowie i córki
(155)
Pomaganie
(155)
Samorealizacja
(154)
Pisarze
(153)
Dinozaury
(152)
Młodzież
(150)
Internet
(149)
Aktorzy polscy
(146)
Las
(145)
Stosunki interpersonalne
(144)
Gatunek
Podręcznik
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BPMiG Jarocin - Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej